»Telo – človeško ali kot korpus narave – je v središču vseh fotografij. Ta telesa so hkrati ekstatična in kataleptična, kar kaže na to, da so maskiranje, dekoriranje in prekodiranje telesa in zgodovine način komunikacije in povezovanja.«
»V središču je torej vizualna izkušnja, ki jo v predstavljeni seriji raziskuje predvsem prek dveh vstopnih točk: zrcal, ki jih je vstavil med okvirje fotografij krajin, s katerimi nastajajo ob premikanju gledalca novi odsevi podobe, ki tako nikoli ni ista in statična, ampak ponuja mnoštvo pogledov; obenem pa z zvočnimi posnetki s terena, aranžiranimi v nove kompozicije, ki videno podobo krajine širijo v zvočno.«
»Njene ženske so razosebljene, nič več individualni subjekti, namesto tega so prikazane le kot skupina delovnih rok, ki obstaja in deluje v prostoru domače kuhinje ... Skozi fotografije teles, postavljenih v naravna okolja, in rok, ki tvorijo imaginarne skupnosti, si umetnica zamišlja utopične scenarije pobega iz družbeno determiniranih vlog.«
»Fotografija kot življenjska izbira bo brezkompromisno postregla z njenim videnjem sveta, predvsem v domači Italiji, in njeno izbiro fotografije kot medija, ki spremlja življenje na poseben, aktivističen način«